L.I.F.E. :: J.O.U.R.N.E.Y.

L.I.F.E. :: J.O.U.R.N.E.Y.

Friday 25 October 2013

Intro

INTRO~

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera (nak tulis surat ke hape ni?)

Formal la sket kan memula nak perkenalkan diri. Almaklum this is going to be my first post..yeayy!!! (jakun sangat..hakhak)..

Aku menulis ikut musim, so maksudnya apa murid2??? mood swing??? big no-no!!! mood driven??? ermm maybe yes..!!! so,
Aku nak buat disclaimer siap2 untuk sesapa yg ada sakit jantung or besalin awal or sakit2 yang sewaktu dengannya, anda diminta membaca doa sewajarnya sebelum menelaah blog ini..*gurau je pls!!

As I said before, aku menulis ikut mood, so aku rasa post2 aku akan lebih kepada benda2 yang aku suka buat hari2 contohnya makan..eh silap..masak..(hakhak coverina sangat!!!), masak dan masak. Kdg2 aku suka juga capture gambo2 ala2 professional (wpun pegang camera pun x brp betul!!)..

So, selamat berkenalan lah aku ucapkan kepada blogger2 dan follower2 sekalian... (ada kerrrr? fefeeling sangat!!).. Semoga apa yang aku share dlm ni akan mendtgkan at least 1% manfaat atau hiburan atau maklumat atau idea atau itu atau ini atau whateva!!! kepada semua yang menonton (wah dah mcm montaj iklan kau)..

*Disclaimer lagi: Blog ini akan menggunakan bahasa campuran. Jadi xmo complain. No-No!! <pergh ayat mcm xmo followers jerrr>

Cherio

Big Love,
Jay

Ada kena mengena ke gambo ni ngan intro? ahakz..nnt aku citer pasal gambo ni yerr.. ;)

6 comments:

  1. hehe selamat datang ke dunia blogging kak jay... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe jugak..thanks for your support D.. <3

      Delete
  2. Welcome to world of blogging
    Keep update!
    :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq yun a.k.a. mischievous gal..aduih bebelit lidah nak nyebutnya..anyway, doa2kan la aku rajin update mcm hg ye..hehehe.. ;) <3

      Delete
  3. Wahhhhh .. add kami .. http://ezralismiza.blogspot.fi/ ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe is..baru belajo..menggagau ni haa..saya add yer japgi..hehek..;)

      Delete