L.I.F.E. :: J.O.U.R.N.E.Y.

L.I.F.E. :: J.O.U.R.N.E.Y.

Sunday 27 October 2013

J.A.Y.I.A.M.

J.A.Y.I.A.M.~

Baru nak sambung kerojer dah diganggu oleh jiran sebelah yang sedang 'partayyyyy'..nasib2.. Anyway, sementara menunggu diorang penat, meh la kita sambung cerita ceriti kat brand new blog aku ni..ermm..musti ada yang konpius or tertanya-tanya or termimpi-mimpi (nmpk sgt tipu) or tercari-cari (sapa la yg rajin sgt tu kan) dgn tajuk bosar blog aku ni ~J.AY.I.A.M. tu lah...apa bondo eh? mcmn nak sobut? kono sampuk ko den ni dah bunyi nogori lak..? *krik krik..krik krik..*

Well, sebutnya begini ye kawan-kawan..JAY-I-AM..bukan JAYIAM atau JA-YIAM atau JAY-IAM atau JAYI-AM atau JAYIA-M (sama skali bukan ayam) atau tak bunyi-bunyi bila cuba sebut (ha yang ni kena p check)..hehehe..JAY stands for the first letter of my name that is J (commercialize la sket-kata retis)..yg lain tu gimmick la kan..konon catchy..hehek..

Aku skang tgh sambung belajo (Alhamdulillah)..doakan kejayaan aku ye kwn2..InshaaAllah akan habih taun 2015 (kita hanya merancang, Allah jua Yang Menentukan)..Aku pasti banyak org asal belajo jer buat blog, asal buat blog je belajo..hehehe..tapi ni lah antara medium yang boleh digunakan untuk menceritakan pengalaman seseorang tu yang inshaaAllah boleh dikongsi untuk kegunaan atau pengetahuan oleh kwn2 yang membaca..

Aku dah lama sbnrnya minat sgt nak berblog sbb ada la musim2 minat menulis-buktinya subjek Penulisan dpt A masa UPSR ;)..hahaha..gelak laa gelak laa..:p..inspired jugak bila tgk perkongsian bloggers lain especially yang pandai menghias blog dan kreatif dlm menulis. At least bakat terendam diorang sometimes mendapat pengiktirafan, Alhamdulillah. So, rasanya dah sampai masa aku pulak kot nak mencuba..sebokkk je kannnn..;)

Oklah, nmpknya jiran aku dah baca agaknya rintihan aku kat sini (aikk? belum publish dah tau??), diorang dah slow down the music. So, better get back to work now! 2015...2015..2015..2015..ZZZzzzZZZzz..eh?!!


JAY-I-AM


Cherio

Big Love,
Jay




No comments:

Post a Comment